reklama

Včera

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Včera som vyhodil všetky fotky
Spálil listy, pochoval spomienky
Nakreslil hrubú čiaru za tri bodky
A zadupal posledné plamienky

Včera som prelepil modriny
Nech nevidia, až začne nový vek
Pretočil presýpacie hodiny
By viac nebol som len polčlovek.

Včera som do batôžka zabalil
Všetky, všetky prázdne slová
Pod obraz boží som sa spil
V nádeji, že dnes začnem znova.

A dnes sa aj tak cítim mizerne...

Juraj Vedej

Juraj Vedej

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Naši páni povidajú že nám dobre budeale až nám veľkomožných z krajini ubudepánú nám ubilo pravdi nepribiloto je tá sloboda!Panské reči panské sľubi ja v riečici vodasľubovali a poslali drábú plné humnárečí plné ústa ale hlava pustáto je tá sloboda! Zoznam autorových rubrík:  OstatnéPoéziaPróza

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu