reklama

Sebareflexia

Neviem čo sa to so mnou deje, ale v ostatnej dobe akosi stále viac a viac nad sebou strácam kontrolu a robím veci, pri ktorých sa ani sám nespoznávam. Áno, jedna vec je prefackať v nočáku chumaja so silnými rečami, ktorý sa tvári ako majster sveta, ale druhá vec je pohádať sa do krvi s rodičmi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nie je vôbec dôležité, čo bolo predmetom sporu. Podstatné však je, že som absolútne neovládol svoje emócie a úplne som vybuchol. Je síce pravda, že jediný kto ma dokáže vytočiť je moja mama (a to platí vzájomne), ale takto veľmi sa jej to ešte nikdy nepodarilo. Akoby sa vo mne kopil hnev, stres, možno dokonca aj agresivita a akosi som to všetko čoraz častejšie prestával kontrolovať. Niečo ako sopka, v ktorej vnútri sa neustále kopí magma a stačí drobný impulz a začne chrliť skazu na všetky strany. A pritom si nemyslím, že by som mal problém s ovládaním, no súčasné obdobie je pre mňa asi naozaj vyčerpávajúce. Predsa len ešte stále nabieham na novú formu psychickej záťaže a možno, aj keď tomu sám neverím, ma to naozaj vyčerpáva. Asi je načase si to priznať, avšak to by znamenalo vzdať sa niektorých aktivít a to rozhodne nechcem. Som človek tvrdohlavý a často utekám hlavou proti múru. Aj teraz som si nárazovo naložil na plecia viacero aktivít a po mojom doterajšom ležérnom spôsobe života je to pre niečo ako pre šachistu bežať maratón. Myslím však, že je len otázka času kedy si zvyknem, keďže mám pocit, že lepšie to už rozhodne nebude. S pribúdajúcim vekom totiž nastupuje čoraz viac povinností a ja sa s tým budem musieť vyrovnať. Ako nakoniec každý z nás. Otázne však je, koľko to potrvá a čo všetko sa mi ešte podarí pokaziť svojimi novozískanými „schopnosťami" a strácajúcou kontrolou nad sebou samým...

Juraj Vedej

Juraj Vedej

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Naši páni povidajú že nám dobre budeale až nám veľkomožných z krajini ubudepánú nám ubilo pravdi nepribiloto je tá sloboda!Panské reči panské sľubi ja v riečici vodasľubovali a poslali drábú plné humnárečí plné ústa ale hlava pustáto je tá sloboda! Zoznam autorových rubrík:  OstatnéPoéziaPróza

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu