reklama

Sonet na rozlúčku

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Z opačných brehov divokej rieky nevieme k sebe nájsť cestu
Márne behal som, hľadal som, nikde žiadneho mostu
Nemohol som viac čakať, kým by Ťa navždy stratil
Skúsil som za Tebou preplávať , no skoro som sa utopil

Túžba byť s Tebou, vnímať Ťa každým zmyslom bola prisilná
Ten plameň v mojom srdci rástol, čím viac si ho hasila
Ty v snahe ho stlmiť, rozdupávaš všetko čo ešte stále tlie;
Čo ako veľmi Ťa milujem, viac seba takto trápiť nemôžem

Motýliky, myšlienky blúdivé, vravíš, všetko je preč
Vo váze ruže zvädnuté, na srdci ostal už len kŕč
Ľutujem, že som Ťa spoznal, nie však čo sme prežili
Boli to časy prekrásne, aj keď ma skoro zničili
Včera som Ti dával srdce, dnes odvykám od Tvojich bozkov
Smutne šepcem zbohom; zbohom ďalšiemu z mojich obrázkov

Juraj Vedej

Juraj Vedej

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Naši páni povidajú že nám dobre budeale až nám veľkomožných z krajini ubudepánú nám ubilo pravdi nepribiloto je tá sloboda!Panské reči panské sľubi ja v riečici vodasľubovali a poslali drábú plné humnárečí plné ústa ale hlava pustáto je tá sloboda! Zoznam autorových rubrík:  OstatnéPoéziaPróza

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu