Orange spustil prvú Vianočnú reklamu

Autor: Juraj Vedej | 28.10.2012 o 11:25 | (upravené 28.10.2012 o 13:12) Karma článku: 10,96 | Prečítané:  2337x

Pred niekoľkými minútami som mal tú česť vidieť novú vianočnú reklamu od spoločnosti Orange. Nad tým, že vianočné reklamné kampane sa spúšťajú v októbri, sa už dávno nepozastavujem. Základy neustáleho omielania informácie položil predsa už pred vyše sedemdesiatimi rokmi Goebels a to je dosť dlhý čas na to, aby sa táto myšlienka mohla priviesť k dokonalosti.

Orange tento rok siahol až na samé dno patetickosti a priniesol reklamu, ktorá svojou mentálnou úrovňou musí slovenského spotrebiteľa urážať. To o nás majú naozaj až tak nízku mienku? Burnettovcov považujem za solídnu reklamnú agentúru, a teda mi nie je jasné, čo mal tento chabý pokus v skutočnosti znamenať.

Jedna vec je vsadiť na kratu rozprávky, ale druhá vec je prevedenie takého vykrádania. MUW Saatchi & Saatchi to pre ČSOB spravila pomerne nenútene, keď si deduško spokojne prekráčal povedľa starej chalúpky do novej. Avšak, to čo teraz vyprodukoval Orange spolu Burnettovcami je desné. Použili rozprávku ktorú si nikto poriadne nepamätá. Vytiahli z nej motív motív brnkania snehuliakom po nose so slovami "Kozi Kuzi Kuzuka", ktorý má plniť priania. Na to nasleduje asi najotrepanejšia vianočná melódia aká len existuje a obrazy snehuliakov pomáhajúcich deťom prekvapiť rodičov. Objavujú sa vianočné motívy (pečenie, lízanie medu) a farby v reklame sa snažia privolať teplo Vianoc a príjemnú rodinnú atmosféru. Patetickosť dokonale dokresľujú od ucha k uchu vysmiati aktéri spotu a samozrejme zlatučká mačička s medovníčkom na krku. Presne ako z nejakej učebnice reklamy, bez štipky vlastného inputu. Nuž a celé to zaklincuje úžasný slogan "Kozi Kuzi Kuzuka a teší sa celá rodinka", ktorý sa ani len NERÝMUJE!!!

Mne celý ten spot pripadá, ako keby ho vymýšľal žiak strednej školy, ktorý má napozerané nejaké trendy (prípadne preštudovanú učebnicu) a znich dokáže vydedukovať, čo je pre ľudí páčivé. Prípadne by to mohol byť aj psychológ, ktorý robí výskum toho, čo sú ešte ľudia ochotní akceptovať a ako hlboko ešte možno s úrovňou klesnúť. A to radšej nechcem ani vidieť ten nechutne vysoký rozpočet, ktorý bol na to Burnettovcom vyčlenený, lebo ja by som agentúre za túto reklamu nezaplatil ani cent. Nuž, možno sa Orange spolieha na to, že aj zlá reklama je reklama, kto vie...

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Slovenskí žiaci sa prepadli ešte hlbšie

Výsledky slovenských školákov v testovaní PISA dlhodobo klesajú.

KOMENTÁRE

Hlúpneme. Kto a kedy to zastaví?

Výprask by si zaslúžili tí, ktorí zodpovedajú za nízku úroveň školstva.


Už ste čítali?